琴晚4點先開始訓....
但今朝8點半就醒左lu....
訓得4個幾鐘.....呢排真係嚴重失眠
之後玩電腦玩到12點
出左去剪頭髮同埋拎錢
拎左2400....但要俾1000亞媽
好乖仔呀我
剪左頭髮....好短呀><!!!!
不過冇所謂啦.......
返到屋企沖左個涼
之後就同包包去樂富交錢錢...好野..星期六去bbq
到左樂富買左燒賣食 因為太肚餓 成日冇食過野 haha
交完錢又去mk with 包包 同 齊
我地又去左cheap之堡
我又買左2件3
睇黎我買野買上隱...
行到5點半...包包同齊都唔得閒
咁我就搭MTR返屋企lu
返到屋企6點 可能太攰
攤左係sofa訓...一訓就8點
原來我鞋都未除= =
今日大概就咁過啦
教我如何忘記你!!!!!
|