真係好黑人憎呀 
感冒呀= ='' 一定係家姐傳染俾我啦
鼻塞呀 好唔舒服
食左藥都係咁既= = 幾時先好返呀
隻手又扭親又未好返 真係禍不單行
今日8點幾左右起左身 訓左5個幾鐘咋 !!!
之後就同舅母同佢兩個細佬女&屋企人仲有伯娘去飲茶
叫左好多野食呀 7個人好似食左13~15樣野 ~^^~
都係食左$2xx 咋
雖然食到好飽 但係我就食唔出有咩味lo 全部都淡淡的= =""
之後就去左伯娘屋企坐
食左d藥 勁眼訓 係到狂飲水 飲左成10杯水 /﹏\
兩點幾就走啦 媽同舅母去買餸 我同家姐就去APM行左陣
之後轉移去左荷里活= ="" 成個人就黎散啦 勁眼訓 又係咁流鼻水 超級攰 !!!
4點8 家姐去補習 我就返屋企啦
真係呀 亞媽又叫我5點前返到屋企
我5點03分就返到啦 佢仲未返到wo
我又冇帶key 唉!!
係咁打俾亞媽又唔通= = 打左幾廿次終於通左
原來亞媽係街市 T^T
等左成4個字 亞媽返到 第一時間趴左係sofa到 =v=
攰到我就黎死= =!!
唔想病呀 快d好返啦!! kaka
|