SAT
又得3個
song bk 2 玩完之後就係度hea
賽車 team work 搞笑
下午茶係九龍冰室食
每次叫沙律都等好耐
後來去左best buy果邊行到天黑
天色好靚
最後同屋企人去雅居食飯
我碟炒烏冬又等左超級耐
今日
琴日儸左seed部nds番黎玩korg ds-10
今日下午大致研究到點用 好複雜
ok 好玩
jenny叫我打波無去
要洗3 超多人
差5多天黑老豆先番黎比我開車
第一次天黑開車 無咩安全感
好凍 好舒服
連gym都上成甘
呢個學期無啦
%^&*()+S_)$%^&*$%^&*()_)&^&*%^&^
岩岩睇完瘋狂的賽車
十分好睇lor
複雜到死
沒完沒了
好抵死啊 >口<
今日5記得無帶遮 唯有一直希望放學5好落大雨
上bio時又發現jeff畫既野 連黑板都有lor = v =
govt 。。。。。。。
我可以做既只係扮5知 壞習慣
myth 又因爲電腦搞到好亂 = 3 = 基本聼5到d咩
sam 今日超大力扯我 #@%^&*& 。。。 都話5入lor >口<
gym set 波都係甘lor kiki~~ 教我~~~
放學 cheater 食我地d紫菜話超難食
好lor = 3 = 白人口味5一樣
baka lone黎左 有人陪我返屋企 = v =