歡迎光臨牙朋友仔!!"

吾該請多多CM..*

板主HIU曉上

                                                                            開始  停止

                                                       

 
                            
                                                                            
                                                                                                                                                

牙曉小小日記子"!!*

    

留多D言牙,,,,吾該

                           

 
     
 
stephy09224

暱稱: *,,]]牙曉
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
 
MORE...

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 

 

 

 


最新日誌

轉blog....'
‘想你一生也愛我...
能不能勇敢說愛....
喜歡在你的身旁...*
欺騙了我感受___+令我...


日誌分類

全部 (148)


CM人士專區

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天

 


加入 stephy09224ever@msn.com 至您的連絡人清單
欺騙了我感受___+令我對你.....

-今日11點幾俾人嘈醒左去飲茶!仆街....

-不過有200蚊收!!超正

-飲完陪左2位老餅去百街...買左好多野

-跟住返到家家!打俾高妹....等佢返黎富亨搵我

-吾知幾點落去搵佢..堡煙!吹水..

-搵文魚...佢差我一份生日禮物

-去左大廣搵文魚!去揀禮物

-我最後揀左一個勁大個磨古公仔!!好得意嫁

-$189好貴也!!我資助左60蚊嫁!

-之後抱隻野返富亨喇!!返富亨打俾老公.....

-唉!有D吾開心也...佢第一次呃我!唉唉唉...好灰

-同高妹..楊咩..黃咩係體育館傾計!係到講鬼

-講到有D驚驚!SH!T...之後佢地要返家家!得返我一個

-我打俾老公!..問佢係邊...佢又一次咁呃我!!

-好失望地說!之後坐左一陣...周圍行行下!見到佢

--0-左嘴真係!之後坐係到吾講野...佢就叫我返屋企擺低隻野先

-咁我咪返囉!返到去吾想出街街!

-之後老公係MSN同我講SOR!!我叫左朱做中間人...

-因為我吾想同佢講野!

-之後傾完一陣...我就出左去搵旺中拎返部電詰

-去左大埔體育館!佢地又跳舞仔!

-好開心同佢地一齊真係!!

-之後跳完..成班去左南杭到買糖水!!

-食左一陣佢地返家家!!我就去左藍宮搵老公

-坐係到無野做...坐左一陣!!去左老公屋企坐..

-係到睇碟碟..悶悶!之後吾知幾點返家家!!

-送左牙鏗返去先!之後老公送我返去!!途中我一句野都係同佢講過

-返到去佢發信息俾我同我講:寶貝-3-吾好嬲我啦!今次係我錯呀對吾住也保証無下次

-之後我發返俾佢就話:我想嬲都嬲吾落啦!你知吾知我最憎人呃我嫁!我好愛你*論不要再欺騙我

-佢就知道..."唉唉!!諗返起真係好嬲嫁..但係鬼叫我受佢咩嬲吾落

-3點幾起身...5點幾出去!去左啊海到!同旺中爆L!N....勁搞野!

老公:我真係好愛你嫁!點解你要呃我也!我吾想我地既感情越黎越差也!!

       你有咩吾鐘意出聲就OK啦!!吾好呃我...好憎人呃我嫁真係!!

      我原諒一次...只準一次!!無下次....再有下次我真係吾知會做咩!

       請吾好再破壞你我之間感情!愛你.....

 





訪客留言 (返回 stephy09224 的日誌)


Y!N=] 於 2007-10-31 05:41 PM 發表:
cm到`!! 五好甘五開心拉!! =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



朱 於 2007-10-28 09:26 PM 發表:
好耐冇黎依到啦>W<
有冇掛住我na~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stephy09224 於 2007-10-11 11:30 AM 發表:
RE:HIDEFANS
卡卡!!
係也!隻公仔好得意的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hidefans 於 2007-10-09 11:30 AM 發表:
      ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
     ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
   ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
   ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
    ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
    ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
     ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
     ヽ( ・∀・)ノウヒョー 
         
我地黎留下八個大腳板啦〃
你覺得香唔香先(…逃)!

磨菇公仔好QQ的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]