|
| ||
|
|
牙曉小小日記子"!!*
留多D言牙,,,,吾該
stephy09224
暱稱: *,,]]牙曉
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區MORE...
«‹ December 2014 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
![]()
最新日誌
• 轉blog....' • ‘想你一生也愛我... • 能不能勇敢說愛.... • 喜歡在你的身旁...* • 欺騙了我感受___+令我...
日誌分類
• 全部 (148)
CM人士專區 最近三個月尚無任何留言
搜 尋
2007 年 10 月 7 日 星期日
欺騙了我感受___+令我對你..... -今日11點幾俾人嘈醒左去飲茶!仆街....
-不過有200蚊收!!超正
-飲完陪左2位老餅去百街...買左好多野
-跟住返到家家!打俾高妹....等佢返黎富亨搵我
-吾知幾點落去搵佢..堡煙!吹水..
-搵文魚...佢差我一份生日禮物
-去左大廣搵文魚!去揀禮物
-我最後揀左一個勁大個磨古公仔!!好得意嫁
-$189好貴也!!我資助左60蚊嫁!
-之後抱隻野返富亨喇!!返富亨打俾老公.....
-唉!有D吾開心也...佢第一次呃我!唉唉唉...好灰
-同高妹..楊咩..黃咩係體育館傾計!係到講鬼
-講到有D驚驚!SH!T...之後佢地要返家家!得返我一個
-我打俾老公!..問佢係邊...佢又一次咁呃我!!
-好失望地說!之後坐左一陣...周圍行行下!見到佢
--0-左嘴真係!之後坐係到吾講野...佢就叫我返屋企擺低隻野先
-咁我咪返囉!返到去吾想出街街!
-之後老公係MSN同我講SOR!!我叫左朱做中間人...
-因為我吾想同佢講野!
-之後傾完一陣...我就出左去搵旺中拎返部電詰
-去左大埔體育館!佢地又跳舞仔!
-好開心同佢地一齊真係!!
-之後跳完..成班去左南杭到買糖水!!
-食左一陣佢地返家家!!我就去左藍宮搵老公
-坐係到無野做...坐左一陣!!去左老公屋企坐..
-係到睇碟碟..悶悶!之後吾知幾點返家家!!
-送左牙鏗返去先!之後老公送我返去!!途中我一句野都係同佢講過
-返到去佢發信息俾我同我講:寶貝-3-吾好嬲我啦!今次係我錯呀對吾住也保証無下次
-之後我發返俾佢就話:我想嬲都嬲吾落啦!你知吾知我最憎人呃我嫁!我好愛你*論不要再欺騙我
-佢就知道..."唉唉!!諗返起真係好嬲嫁..但係鬼叫我受佢咩嬲吾落
-3點幾起身...5點幾出去!去左啊海到!同旺中爆L!N....勁搞野!
老公:我真係好愛你嫁!點解你要呃我也!我吾想我地既感情越黎越差也!!
你有咩吾鐘意出聲就OK啦!!吾好呃我...好憎人呃我嫁真係!!
我原諒一次...只準一次!!無下次....再有下次我真係吾知會做咩!
請吾好再破壞你我之間感情!愛你.....
刊登時間︰2007-10-08 12:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
訪客留言 (返回 stephy09224 的日誌)
Y!N=] 於 2007-10-31 05:41 PM 發表:cm到`!! 五好甘五開心拉!! =)
朱 於 2007-10-28 09:26 PM 發表:好耐冇黎依到啦>W<
有冇掛住我na~
stephy09224 於 2007-10-11 11:30 AM 發表:RE:HIDEFANS
卡卡!!
係也!隻公仔好得意的
hidefans 於 2007-10-09 11:30 AM 發表:ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
ヽ( ・∀・)ノウヒョー
我地黎留下八個大腳板啦〃
你覺得香唔香先(…逃)!
磨菇公仔好QQ的
![]()