|
| ||
|
|
牙曉小小日記子"!!*
留多D言牙,,,,吾該
stephy09224
暱稱: *,,]]牙曉
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區MORE...
«‹ August 2021 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
![]()
最新日誌
• 轉blog....' • ‘想你一生也愛我... • 能不能勇敢說愛.... • 喜歡在你的身旁...* • 欺騙了我感受___+令我...
日誌分類
• 全部 (148)
CM人士專區 最近三個月尚無任何留言
搜 尋
2008 年 2 月 19 日 星期二
轉blog....' 依個blog太多回憶喇!我決定轉第二個...大家記得上多d黎也
http://stephyhiu0922.blog.163.com/
刊登時間︰2008-02-19 02:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
訪客留言 (返回 stephy09224 的日誌)
YY1116 於 2008-10-07 03:17 AM 發表:你都好耐冇打日記啦啵..!!!幾時得閒再打反牙..!!係牙...不如搵日一齊同高妹果D一齊去食飯牙..??我地都好耐冇一齊食飯啦,,,!!!我都想同你地一齊食牙...!!可能我孜要入反去牙...!!!我而排又HI反野啦,,,,我就黎又變反之前咁日日係咁HI架啦....我唔知點解好想HI...而家就HI到就死咁牙...日BU夜BU...BU到成個人都就傻架啦,,,!!如果我死左...你記住乖D牙....仲有佢地牙/...我唔想佢地變左我咁牙...叫佢地都要乖牙...唔好好似我咁咁樣牙..!!!我都唔想我死左之後見到DFD都好似我咁牙...叫佢地對屋企人好D...屋企人係最好架..同咪最信得過....冇邊個人係好似親人咁咁錫你地...乜人都可以唔信..但係親人一定要信牙...就算點衰都好...都係你地身邊最親既人牙...唔好好似我咁唔信屋企人牙...你地會好好好後悔架...''唔信睇下我就知架啦....我只係想我DFD唔好好似我咁咁壞姐...'''我都想我DFD可以有美好既人生///冇美好既人生係一世都會唔開心架...!!你地中2聽就聽啦...我只係講到而到...我心裹面既野而經講哂...你地中2啦...簡咩就簡咩啦...我就講到而到...你地中2聽就聽啦....我冇所謂...條路係你地自己簡既...中2走咩路就走咩路啦...我冇權管到你牙...!!88
![]()