今日勁辛苦....><
頂唔順,,,,,睇doctor...."
腸胃炎】..估到┐
番+食藥
好了不少〞...>v<
1:30
約左小學fd fd出黎反
我前所未有咁樣衰出街...】雖則我唔令女..."
冇計,,,,病仲出到黎算係咁=3="
大家變了不少,,,,》好令女丫* >V<
唔知幾點出到去
排隊買飛
投降┌ 〞
睇雞丁....=.="
排左多內
買完飛飛得番3mins
買食食*0o...
入到去
開左場,,,,,勁黑,,,咩都睇唔到┌ *
黑死└•
套野ok la....*
睇完〈 。
影相
今次又sin $$ 又sin time...=.="
then,,,,呇a走晒,,,,得番丫楠la+我la+琳la
去左m記┐..."
我飲左d湯湯,,,食藥
then出mk
去到
本來諗住坐的的
但個driver話塞車wo...."
行,,,,累死左,,,6:20到先去到
買33.....》咁就洗左$150
唔夠時間
想左買嫁~!!
飛奔番+
好采冇比人話組....=,="
|