今日sport day last day la
唔捨得丫>.<
d "lee 打"唔識用人
有人又唔叫,,,冇人係咁叫我地叫
"na na 隊"落場
┐得左....
但氣氛冇上年咁正【
思社表演完全地"字"碎
一起幫佢汁《
la la隊正社第1....=v=
預左行社輸la...."
好采思社冇win姐
正社win左 dance多次個時
all la la隊係度跑運動場....
400米丫~!!
死左,,,>.<
完左
影丫 影丫 影丫
開心丫...>v<
p.s.唔知yy覺得今年la la隊好似快咁....*
|