2009年7月30日
係陳耀星離開澳門去澳洲的日子...呢一個星期,真的有了一種從來未有過的feeling....
唔習慣呀~~
不過佢可以去見識一下其他的人,文化...其實都好為佢開心`!
星...加油呀~
您系澳洲的未來日子...聽得最多一句話就係...加油!!