9月3日.....我同Bosco同台演出的日子......超HIGH...~`~
個衰仔飛就同我拍左個片......佢重話會POST上來比大家睇~~佢真係.....
林華興...您夠薑就POST!!!我等您!!!
如大家想睇....就睇呢一個~~
http://www.youtube.com/watch?v=3XhLmv_IbMw