|
|
近來心情極度不安穩-)!`就黎癡線!
電腦又吾知發咩神經!!!
清明節`第一次去和合石`累到乜甘!
行上去足足行左成粒鍾`落番黎都有成粒鍾- -!
D路搞到我驚驚地`!碌左落去咋都冇- -!
家下香港都有D甘危險既路?!
上到去乜都睇吾到`凍到乜甘-)
走個時沿途好多野食-3-`引起我既喂食因子`!
上車訓教-,-`話甘快到左黃大仙-________-!
去到黃大仙老豆話去大家樂hi tEa -3-`
甘就完左我辛苦既一日-_-`
2010/4/7
同強出左去正電話`去到見到好大粒既加喱魚蛋;P
仲有炸魷魚`超好味啊xP`間野2點先開`去球場hea下先`
頂`D丫伯踢波好勁.__.v`睇到我地o左囉~_~
2點上去睇睇先`都系未開`問人系咪公眾假期`囧`
條友話系啊`今日紅日啊`頂`比老豆昆左-0-`
冇野做-,-上佢屋企HEa`Hea到6點走人-)`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 58 | »
|