|
|
31/3/2010-)'
終於考完`尼3日真系累到彈起!`-3-!
歷史真系死梗!`條條都吾識!溫個D吾出!冇溫個D就出哂!
林曼麗你搵笨啊?!!張圖好似冇出囉!
最有信心都真系化學-)'
最頂引就系TSA`眼訓到完全吾想去做!
數學既TSA完全放棄左!`訓左成粒鍾~_~
放左之後同老公打波`又系打左成粒鍾-0-!
1/4/2010;D
禺人節快樂;)
今日番到去見到lamMan同林澤系到玩人x)
順手玩埋一份xd`陽痿仔太低能xd
白毛番尼`粉刷大戰-0-!`成半班人受罪v0v
Ms`到`番位`吾見左個袋~v~
比人玩番轉頭`囧
陳浩廷話我知系邊`一睇就知系你拉`你甘假-0-!
之後Ms.同我地照肺-.-!再落去坐....
1小時15分鍾後...走得`
何芷賢陪我去買車仔麵`未開哂-3-`
冇得食`番屋企食丫媽既食物xP`
之後訓教v3v`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 58 | »
|