唉~~~呢兩日唔知做咩訓唔著......又無野煩wor.....失眠@@?
今日番學派成績表啦A_A"....都算OK啦...起碼升到中四先-.-|||
我考試個時及格嫁...←中文口試.....無啦啦變個G番黎.....唉~~~
放學諗住番屋企嫁....最後都同嫦嫦...DIN去左唱K...我終於有唱點了.....
還知了個祕密@@....不過呢....顥得有點無奈...DIN係咁望住我...
其實我諗過....我對佢一D感覺都無....都唔知佢果時喊乜-____-"
或許這方面還是不適合我......不過都同佢講聲對唔住先a_a"
哂左你咁多時間....^^"
如果你不再出現 我的世界 還有什麼可貴
可惜不夠時間 讓我們試驗 什麼叫永遠
想念變成懷念 心動變成心碎 偏偏還會關切 你最後屬於誰
我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅
如果你從沒出現 我會不會 覺得快樂一些
可惜殘忍時間 總要把諾言 一點點摧毀
想念變成懷念 心動變成心碎
偏偏還會關切 你最後屬於誰
我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅
我的天空今天有點灰 (有一點灰)
我的心是個落葉的季節(耶耶)
我不知道(知道)
如何度過今夜 所有的燈 早已經全都熄滅(全都熄滅)
我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅
|