=___="....今日好無聊......無聊.....悶爆.....番埋聽日唔洗番啦@@"
HAHA.............
今日下晏....我比左細佬....懷著好DOWN既心情入房.....
無啦啦喊左出黎.....仲想去死添....唉~~~"
都唔知咩事~!?......可能比超既影響....=__="
以後唔好同佢講呢D野好D......"
如果我向你說我愛你.....那你會嘗試愛我嗎!?......定.....只是我幻想出來..!?
失去一個人先懂得去珍惜......可以改嗎!?.....怎樣才能學會=__=?
|