×沒_緣沒"了┘
人一生是短暫的,奇妙的是我們會經歷很多很多,甜酸苦辣樣樣皆齊。若有一天你要離去:你最不捨的是什麼?你又會選擇什麼來世依然記得?留戀世間的名利榮譽?留戀人與人之間的友情?愛與被愛之間的幸福?很是某一段情境,某一段回憶?
stupid_kayee
暱稱: ×沒_緣沒"了┘
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-07
2007-08-06
2007-08-03
2007-08-02
2007-08-01
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 68
今日人氣: 5
累積人氣: 633
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


2007-07-10 分類: 未分類

=___="....今日好無聊......無聊.....悶爆.....番埋聽日唔洗番啦@@"

HAHA.............

今日下晏....我比左細佬....懷著好DOWN既心情入房.....

無啦啦喊左出黎.....仲想去死添....唉~~~"

都唔知咩事~!?......可能比超既影響....=__="

以後唔好同佢講呢D野好D......"

如果我向你說我愛你.....那你會嘗試愛我嗎!?......定.....只是我幻想出來..!?

失去一個人先懂得去珍惜......可以改嗎!?.....怎樣才能學會=__=?