×沒_緣沒"了┘
人一生是短暫的,奇妙的是我們會經歷很多很多,甜酸苦辣樣樣皆齊。若有一天你要離去:你最不捨的是什麼?你又會選擇什麼來世依然記得?留戀世間的名利榮譽?留戀人與人之間的友情?愛與被愛之間的幸福?很是某一段情境,某一段回憶?
stupid_kayee
暱稱: ×沒_緣沒"了┘
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-07
2007-08-06
2007-08-03
2007-08-02
2007-08-01
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 68
今日人氣: 4
累積人氣: 632
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


2007-07-06 分類: 未分類

A_A"今日八點鐘先起.....諗住D時間岩岩好嫁MA.....點知....都係遲左少少少....

去左沙田文化博物館...勁無聊....唉~~~'

不過同爸B去玩....玩到癲哂....係到玩班男仔...同班小學..佢地好八卦喔...=3=

仲去左兒童天地到玩.....勁正/口\"

爸B仲係咁叫我影相相....←爸B仲懶死話係我叫佢影-.-..

最後我同爸B...媽咪去左食野....食完就去搭車....途中..見到史露比公園....勁無聊...爸B又叫我影相....影完就走..

好少可我地可以搭同一班車-3-真係好....

番到屋企就訓......今日好累-3-"

之後既時間就同....家姐去....去老人院探左成個鐘先走.....

之後一齊去剪頭髮A_A"....家姐叫我電髮..嚇死我了-.-||

好彩最後都無-3-".....3個人剪....成千蚊....不過佢地2個係染髮-.-||

番到屋企.....第一時間玩電腦..-3-

唉~~~好幾個人都收到電話啦...=[]="...點解.....點解我無.....等多幾日無...我就親身去雞記到拎表填-,-"

今日同家姐係剪髮個時睇左本書.....本書話我係一個純真無邪既人....=V="

你地話講得岩嗎....HAHA~"

後悔.........我再也不會為了你而受傷害.......