又冇見到佢0n既9日半...吾知系吾系因為幾日冇見佢既關系呢"!?
俄對佢既feel...好似一日比一日少"...又或者佢可能避緊俄刀味頂"...卡"!
今日好晏先食野丫"...去佐陪文b&小鄭食野"..0.0"跟住洛佐海皮"...
文b打佐比拉叔...跟住俄又叫佐丫進泥...點知- - 丫進又叫佐狗狗洛泥-3-"...俄地
系海皮傾佐好多野"...伓過多數刀系講陳詠芝多"...哈"!跟住我系甘e問下丫進點解吾收返條是"...(因為有一條是系比個姣系拎住佐")點知丫進泥真滴"....
除佐呢樣"...俄..文b同小鄭3個共同定佐一個成諾*...就系"...大個果陣一定要搬出青衣"^^我丫LInGG講得出做得到架ma^^
|