♥I Am尐 紫=)*
" ★ ︴能不能夠讓我們重來一遍。〞
▂﹍°我就是愛著你*
stupid_rain
暱稱: ♥×小紫;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-14
2010-12-03
2010-11-11
2010-10-03
2010-09-29
文章分類
全部 (273)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 273
留言總數: 613
今日人氣: 1
累積人氣: 23192
2008 年 7 月 27 日  星期日   陰天


2008-07-27 分類: 未分類

   今日....."好悶- -.....吾知想講咩好-3-" 嘻"

呢排冇咩點玩夢想..可能因為有『魔域』既出現...所以好似有種感覺就系話...

吾多想玩0v0"卡"

   不過...其實琴日刀吾系甘好似我想像中甘開心架咋/.\"點解:!?

因為琴晚同條仔嘈佐交-○-" 唉>"<

不過我琴日嬲到爆囉0.0" 因為....本身我佬公話同我去M.|< 之後又吾去"!

豈有此理...我味嬲到爆廠囉\./" 琴晚串到我條仔冇乜點出聲- -

隔左一陣就喊左兩滴眼淚-3-

    嘈完一輪又冇事lu....-3-

算玩野嗎-3-?

  

                                 佬工丫"! 俄嬡伱丫*



2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


2008-07-26 ( 補打 ) 分類: 未分類

     呢日....系我個fd S∪Kiiii 生日 & 我同我佬公壹年大快樂...."

旦系呢一日...根本刀吾開心"仲嬲爆爆甘過左\./"

      點解我甘講:"!?本身呢日出M.k"...約好左.."旦系佢又突然話

吾去"...之後出左葵芳....我同我契哥同佢行到葵芳三樓之後....'''

佢就吾見左人"搵極佢打爆佢手提刀吾聽"算啦呢樣野"

我地三個搭車返青衣喇"!

      我去左佢屋企果陣"我地開頭吾出聲"因為大家互嬲緊"....佢嬲

我叫我契哥去噴"!我地系甘2 up下佢就當真"~我嬲佢冇啦啦吾見人左"

勁擔心/.\"所以就勁嬲"

      嬲嬲下我牒刀吾睇走左"佢又拉住我"!( 無奈 )....結果呢一日就系度嘈

嘈嘈嘈嘈..嘈左好Q耐"

      嘈果陣又吾夠我串" ( 因為我發嬲果陣系非常串爆的-v-" ) 結果整喊左佢-3-"

不過佢喊吾系因為呢樣野*而系覺得佢留我吾住.,...覺得我會飛佢...所以佢先喊

-3-"其實刀冇話要飛佢...-..-" 咫系嬲佢咋ma"