呢日....系我個fd S∪Kiiii 生日 & 我同我佬公壹年大快樂...."
旦系呢一日...根本刀吾開心"仲嬲爆爆甘過左\./"
點解我甘講:"!?本身呢日出M.k"...約好左.."旦系佢又突然話
吾去"...之後出左葵芳....我同我契哥同佢行到葵芳三樓之後....'''
佢就吾見左人"搵極佢打爆佢手提刀吾聽"算啦呢樣野"
我地三個搭車返青衣喇"!
我去左佢屋企果陣"我地開頭吾出聲"因為大家互嬲緊"....佢嬲
我叫我契哥去噴"!我地系甘2 up下佢就當真"~我嬲佢冇啦啦吾見人左"
勁擔心/.\"所以就勁嬲"
嬲嬲下我牒刀吾睇走左"佢又拉住我"!( 無奈 )....結果呢一日就系度嘈
嘈嘈嘈嘈..嘈左好Q耐"
嘈果陣又吾夠我串" ( 因為我發嬲果陣系非常串爆的-v-" ) 結果整喊左佢-3-"
不過佢喊吾系因為呢樣野*而系覺得佢留我吾住.,...覺得我會飛佢...所以佢先喊
-3-"其實刀冇話要飛佢...-..-" 咫系嬲佢咋ma" |