哎呀....好驚丫聽日><因為聽日既成績認定我系
升班抑或留班><...-3-"
琴日又同我條仔嘈交喇"!!!佢系度呷醋...呢個系原因"
跟住岩岩我打比佢"..佢話吾捨得我走喎...甘我既然呢個開口責任
系我度"我就吾應該再同返佢一齊...."旦系...點刀話晒我地一年.."
佢吾捨得系應該既.."~佢話佢呷我個fd醋囉"點講好呢"!?...
即系甘"佢平時嗌我去佢屋企就三催四請"...去我個fd度就自動波- -"
我心諗...就算去到尒個度刀冇野做"又焗w0!!!又冇野做...成個白痴甘睇住個電視w0.."!真系谷鬼氣"!
琴晚我個女fd問我系邊啦甘"我果陣時發緊皮氣"系人刀吾比面
個d泥"之後味答佢『尒睇下個m0n我用咩電話打比佢"!?』之後就
比佢話我暗串佢囉....超無奈"系人發火刀吾比面架啦"
跟住甘就比佢嬲左- . -"||
|