2008 年 11 月 4 日 星期二  |
| `吾想番學..-]`誰會以真心的對我,,?> |
|
唉;''`
依加日日番學都好吾開心..
我吾想番..
加上..
miss hui又吾調位..
唉.....
金日派左卷喇..''//
中文第2高分..
英文最高分..{大班}{吾知呀哥高吾高得過我}
數學..
吾洗講啦..
差9分就合格..
死老野仲要我地去比呀媽{纖}名...
頂佢個肺ar...=]
算啦..
吾理佢,.
金日戲劇見到{佢}
超尷尬..
so我冇理佢..
哈哈''
聽日啦啦隊要訓練..;;
又冇得幫手整壁畫喇頂..
唉..
5.6.7都要訓練.../
冇得榻..
嗚嗚T^T
所以..
comment plz
誰會以真心的對我???>
{↑我依+既心情..}
|
記得留番個commet比我當藥食..! [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
吾開心..可以同邊個講..?
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|