♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
`原來..
日日屈人請野飲會厭架...x)
細佬比我整到個銀包冇哂錢v)
卡卡..
笑笑笑xDD''
同coco and豬豬傾電話...
駁左去boby[chat]..
齊齊改期..;
齊齊去xDD''
唉.,,
聽日要番戲劇喇....
慘..-]
好彩..x)
聽日吾洗游水...happy inG=]
唉...
陸運會吾想同房文日去..;;;
唉...-v-||
又吾知點同佢講好..
help inG.. 唉....
搵人幫幫我,,,=]
吾開心..可以同邊個講..?