♥心裡日記`♥
                           ♥願心中的日記,,隨年月變厚♥
                             ♥而當中的角色,,重無分手♥
                             ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥
                             ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥
                              ♥願心中的日記,,隨年暖透♥
                             ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥
                              ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥
                                 ♥在戀火裡逗留♥           
                                         
 
                                                                                 垃圾都可以好吾開心架,,
                                                                              明吾明ah?
                                                                           因為無一個人願意去了解佢,,
                                                                        無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!!
        鵝浩忠義筒尼環,,
            蛋鞋鵝浩京優一溢,
                尼誤利鵝,
                   尼匯莉海鵝
                       鵝筒利呵意有宜泳古馬?
[我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天
 
_____很煩..''-`  

`                 

金天''                     

             如果可以的話..''

      我希望可以永恆不變..''

   金日..''

                                       `[我]同[澄兒]去左石離買色彩(只)''

                    因為要做壁報''.....

         借d意出街..=]

                                                 呀媽比左1舊水我..;''

                           吾洗找番比佢..'']

              超正..`

      之後去左探miss chan..;''

                         佢蠻好的喔..~!.''

                 本來想約埋[winnie]佢地的..`

       但再想也是廢的''..

   so就同左[珊兒]去..''

                                            呀爸金日番'';

                         NDS`

             可以玩喇;;''

                                            聽日..~@

                                    婆婆泥-.-

                  又打麻雀''

    煩..''!

                               很不願意的說..''很想外出的說..''[

                  現在..''

 每天也見到佢;''

                                                                                                 很煩..;''

                                   很討厭..;;

                          星期2戲劇..;;''

                佢話佢會番..---''

                整到我很不願意番..@@

                很想死去..''                                      沒煩惱''!`

             所以....

commEnt吧..''

                  by,,''!#

                                             呀雪//>3<..''

 

 

            
記得留番個commet比我當藥食..!  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             開心..可以同邊個講..?


suETpIg
暱稱: ♥♥-`垃圾-♥♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
!!`_mY..`pEt,,''
網站連結
{`雞雞壇`}
{`我的畫板=]
{`蕉bl0g`}
文章分類
全部 (134)
最新文章
`補打1月1號09年'' ...
;!`李施宜
;`!我叼..
`吾聽吾問吾講吾知吾a...
`!!溫偉樂..你好野..v...
每月文章
日誌訂閱
lg520lp
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 490
今日人氣: 46
累積人氣: 6610