♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
金日同蕉蕉出街沙田同葵芳aR..
去到沙田...
搵無印搵到嘔電...
終於比我搵到...
買左幾支筆..`
好貴唷..=]
行左1陣..
肚餓...
番左葵芳買野食..
去到新都會...
我地食完m記..
無啦啦我數緊錢..
蕉就飲緊野..
抬起頭就見到丫武同H仔..`
超無奈囉..
嚇到我地死下死下..
蕉仲嚇到無野好講幾個字aR,,,,,,
金日= =
洗左我好多錢錢..
我要好多日先有得番咁多錢aR...
加油喇我要..`
金日打住咁多先啦..commENt...`
吾開心..可以同邊個講..?