♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
金日都系ok啦..
頂..
金日上數學堂...
我d數都系早朝抄..
so無寫步驟..
呀sir又要我寫番d步驟..
咁無左鍾興城...
我咪抄梁悅喬囉..
抄抄下佢無啦啦叫呀sir泥..
搞到我比呀sir話..
咁咪自己做囉..
頂佢呀..
我咪發佢脾氣..
吾理佢囉..
之後就介手....
介左12條..
好小呀= =
聽日我1定會帶介刀架喇..!!!
咁日打到咁多先啦..
commEnt plZ
吾開心..可以同邊個講..?