♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
`哈..
金日竟然無功課做喎..
正點....`=]
金日悶到抽筋
上頭果2堂英文好辛苦呀..
個頭痛到爆炸`
去左次所嘔...
都吾知搞咩....
之後又同我無事..
唉= =
胡哥哥話家姐有3條仔ar?
吾知系咪真架呢??
佢地散左呀..
吾知系咪真架呢?????`
唉..
吾好理咁多啦..
如果佢地要講就會同我講架喇..
我吾問..吾聽..吾睇...!!
就ok...`
金日打住咁多先啦..
commEnt plZ...`!!
拜拜..
吾開心..可以同邊個講..?