♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
唉..
總系覺得金日好難捱..
不過..
都有1件令我覺得好好彩既1件事既..
就系金日我1放學就走甩左..
無比呀sir發現..
吾洗留堂..哈哈..XD
仲有呀
我好多謝我2位好朋友呀..
就系winnie同kiu喇..
佢地成日都泥我呢到留言..
我又吾系成日去佢地到留cm..
但系油金日開始..
我會習慣成日去人地到留言架喇..
thx..
commEnt plz...`
吾開心..可以同邊個講..?