♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
唉,,
依加日日番學都好悶丫...
哈哈XD..
我系咪好白痴呢//?!`
我同我自己講..
上到中學之後我吾會再咁低b架喇..我要加油哇..
英文ebs我要拎到5*`
唉..
中文老c痴線架..
要我地用文言文背默,,
又背..
我又要參加英詩朗誦添- -
{記住我系比人逼的..}
英文詩- -...文言文..
背- -
我想死......
吾開心..可以同邊個講..?