♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
金日系星期日`
聽日系星期1`
so聽日又要番學喇...`
真系好吾願意..
我想日日屋企玩電腦...
咁都好d丫`
不過...
依加既我吾會咁樣諗..
因為個黃勝武佢話佢要比心機讀書..
咁我無理由輸比佢架..
連佢呢d咁既人都讀書..
我無借口吾讀啦..
黃勝武..
你睇住泥
我吾會輸比你架..
我仲要win左你添......
吾開心..可以同邊個講..?