♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
我覺得qooza好慘丫,,
成日比人搞到我地入吾到..
依加好多人都轉哂去xange丫..{吾知有無串錯呢..}
近泥無得打blog,,
又無得去qooza個論壇,,
開電腦就覺得好無聊呢,,
唉,,
我好吾中2中學丫,,
我比較中2小學多d...
27號番去探miss chan佢地,,
如無意外應該同埋zoe佢地1齊去,,
so,,我地可能會買d西餅比佢地食...
金日打住咁多先啦..
希望對qooza不利既人吾好再搞qooza喇,,
thx`
吾開心..可以同邊個講..?