♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
唉,,
金日好無奈哇..
同黃芷珊去左買野比miss chan佢地,,
d野好鬼貴ha,,
終於逼於無奈地買左2包2寶果汁糖咁啦,,
之後去左佢屋企,,
走果陣我仲玩野搭的士添,,
我第1次自己搭的,,
有d驚咁啦,,`
但系我點都估吾到我ha媽竟然比我4點出街5點半先番wo..
奇蹟呢,,`
聽日就去探miss chan佢地喇,,
都吾知著咩3好,,
都系黑tee啦,,
咁啦金日就打住咁多先啦,,
但都要cm ha..
coMmenT plZ,,''`
吾開心..可以同邊個講..?