2008 年 11 月 7 日 星期五  |
| `黃社加油;;!黃社社長好好人...=] |
|
`...好開心;
金日英詩集會..
1a條友,..{羅俊杰}起到串我..
又串莊彩;
我咪串佢囉..;
佢又吾夠串..;
好白痴,,'
佢都傻架..
short short地`
****************************************
啦啦隊訓練,,;
死姣婆又泥左.`
都吾知佢搞邊科..
我地黃社佢綠社又泥;
痴線;;;
仲想我地個社長請野飲;;
傻的..`
我地個社長,,
真系完美;;
又令仔
又有錢
又好人
又型仔
1定有勁多女溝佢啦;;;
唉...;;
佢請我地飲野;;
4.9 1支;;
有米有米,,
;佢起馬買左20支到啦;;
仲要去到wellcome買..
超好..
大傻就吾好啦..
又吾請飲野;;
衰衰衰!!!!!
哈哈XDD
大傻你吾好嬲ar,,=]
社長好好人;;=]
|
記得留番個commet比我當藥食..! [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
吾開心..可以同邊個講..?
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|