♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
♥♥我同牙蕉作左d句子-00-
姐系msn金句..
e+打出泥比你地睇..
但系你地吾可以偷喔..
要..就要講低..留cm的哦..
借左要講唷-]
知道了嗎?!
下面就系喇^^
☆∴+點解你要咁對我,,,?! ×>×||` ::...*°我想你想到訓吾著,, +>>我好愛你你知吾知牙. ‥× °||︴. ◇*.. ×|.|為何要離開我?! ___"】 _||*[如果我只可以生存多1分鐘, ,,..,我會向你表白,,,, ,,+;:/\||]* _.+*[之前我會覺得你好型,, ]]但系E+,,覺得你°|[[*..好樣衰!! °× || ╳×▂°。╭I love you baby…. ×°》 |]°*.. :.中2左你之後.. .°*我覺得我自己成熟左.. !;,'*× ☆∴+.我 怎 能 學 到 堅 強 ,; 連 笑 也 變 成 牽 強'‥°+>> ﹏□■*嬡尒嬡得這麼辛苦 __芣如【分 手 !〢▌ ▂▃`` 沒有 好好 珍惜 ;*"使到 愛情 絕跡, °°[*|||" |[*"..,,如果愛未夠 必須接受 '; 留戀也要放手 ×*]]
☆∴+點解你要咁對我,,,?! ×>×||`
::...*°我想你想到訓吾著,, +>>我好愛你你知吾知牙. ‥× °||︴.
◇*.. ×|.|為何要離開我?! ___"】
_||*[如果我只可以生存多1分鐘, ,,..,我會向你表白,,,, ,,+;:/\||]*
_.+*[之前我會覺得你好型,, ]]但系E+,,覺得你°|[[*..好樣衰!! °× ||
╳×▂°。╭I love you baby…. ×°》
|]°*.. :.中2左你之後.. .°*我覺得我自己成熟左.. !;,'*×
☆∴+.我 怎 能 學 到 堅 強 ,; 連 笑 也 變 成 牽 強'‥°+>>
﹏□■*嬡尒嬡得這麼辛苦 __芣如【分 手 !〢▌
▂▃`` 沒有 好好 珍惜 ;*"使到 愛情 絕跡, °°[*|||"
|[*"..,,如果愛未夠 必須接受 '; 留戀也要放手 ×*]]
{版權所有!不得番印,,哈哈}
♥♥如果作得好..可吾可以比番個cM我地牙?!
呢個blog系我既..
牙蕉個blog系:http://blog.qooza.hk/christykiu
吾開心..可以同邊個講..?