|
[悶]
尋日起雅儒屋企訓
我好早就起左身,,
我訓地下訓到好吾慣呢-]..
雅儒既新屋好令令..
雅儒自己1間rM呢,,
我都好想要哇..
自己1間rM就好好喇,,
唉-00-
可惜我屋企吾許可啦-00-
我e+起雅儒既屋企到打緊blog,,
感覺好好feel-00-
-♥有拍拖嘛::無..
-♥醉愛邊個::xxx吾講得..
-♥有冇表白::冇..
-♥:有冇諗過表白::有..
-♥點解中意佢::冇得解..
-♥佢同你咩關係::吾講得..
-♥何時何地認識::2007年..學校..
-♥拍過幾多次拖::0次
-♥你E加想同你個情人講D咩::我冇情人喎..
-♥你中意你GE情人幾多個%::我冇情人喎..
-♥中意左佢幾多日::好多日..
-♥和他/她何幾相識::-000-
-♥何時開始暗戀他/她::2007年..
-♥相戀的日子::我冇情人-00-
-♥見了家長嘛::冇..
-♥何時相戀?::冇..
-♥何時失戀?::冇..
-♥何時示愛?::冇..
-♥何時拖手?::玩成實與大膽果陣有..算吾算?!
-♥何時擁抱?::玩成實與大膽果陣有..算吾算?!
-♥何時接吻?::冇..kiss 就有..
-♥中意邊類男生/女生::男生,我吾知喎..只要我中2佢就ok啦.
-♥囍歡梨的情人叫梨什麼::我想佢叫番我做牙雪會好d...
-♥梨儈在梨的朋友面前叫梨的情人(h0nEy / 傻豬)嘛::老弓掛..
-♥未結婚的旦已經當了他/她是梨的(魯弓/魯婆) ::系牙..
-♥中意bfd/gfd對梨說什麼::我好掛住你牙..
-♥bfd/gfd對梨說什麼?梨醉開心::我好掛住你牙..
-♥中意和他/她傾電話嘛::55..
-♥中意和他/她睇戲嘛::55..
-♥中意吻他/她什麼地方::下...吾知..
♥” 請用1 隻字形容梨的情人::型
(打完之後 ♥ 馬上給你噯人看吧 =3= )
(看完!! 他/她會明白你對他/她那麼了解的)
你系吾系痴線架..點講得出口牙..---我打既.. |