♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
過埋金日..
聽日就要番裘記喇..
慘慘..
吾想番去呢-000-
又要上d咩咩英文班
我嘔...吾番牙....
booboo..
岩岩同蕉傾電話..
蕉(蕎)話:
『我好掛住牙武..
掛住到我好想喊.. 』
唉..
聽到佢咁講..
我都鄧牙哥開心牙...
佢(蕉=蕎)又拎牙哥泥大我喇..
我好驚牙..
點算牙.....
金日打住咁多先啦...
吾開心..可以同邊個講..?