♥心裡日記`♥
                           ♥願心中的日記,,隨年月變厚♥
                             ♥而當中的角色,,重無分手♥
                             ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥
                             ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥
                              ♥願心中的日記,,隨年暖透♥
                             ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥
                              ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥
                                 ♥在戀火裡逗留♥           
                                         
 
                                                                                 垃圾都可以好吾開心架,,
                                                                              明吾明ah?
                                                                           因為無一個人願意去了解佢,,
                                                                        無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!!
        鵝浩忠義筒尼環,,
            蛋鞋鵝浩京優一溢,
                尼誤利鵝,
                   尼匯莉海鵝
                       鵝筒利呵意有宜泳古馬?
[我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天
 
2008-08-01  

 唉...

groundmother同grandfather番左美國喇..

又要等2年先可以見到佢地喇..

我諗aR清同雅儒都會同我1樣超掛住佢地..

不淨只我地3個..

我諗我地6個都會好掛住佢地..

我應成左自己..

每個月最後個星期6都會打比佢地..

咁樣我自己都會開心d...

佢地走左,,

搞到我成日都吾開心,,

個屋企無啦啦變番以前咁靜..

超吾慣囉.....

groundmother同grandfather..

我好掛住你地aR,..,.

吾想等到2010年先可以見到你地aR..

我想2個月之後就見到你地aR..

2個月我都等吾到啦...

何況2年..

但系我吾系好明..

之前佢地都系咁架喇..

都系2年番,,

但系吾知點解金次最令我吾開心?!..

愈大就會吾會系咁呢?!.....

不過我希望2年之後見到佢地..

我可以變得好d啦...{我自己都吾知講緊乜..}

金日系8月..

我要開始...

減肥...

            
記得留番個commet比我當藥食..!  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             開心..可以同邊個講..?


suETpIg
暱稱: ♥♥-`垃圾-♥♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
!!`_mY..`pEt,,''
網站連結
{`雞雞壇`}
{`我的畫板=]
{`蕉bl0g`}
文章分類
全部 (134)
最新文章
`補打1月1號09年'' ...
;!`李施宜
;`!我叼..
`吾聽吾問吾講吾知吾a...
`!!溫偉樂..你好野..v...
每月文章
日誌訂閱
lg520lp
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 490
今日人氣: 34
累積人氣: 6598