去完camp.
勁開心.勁好玩
大家都哭左好多次
包括我..
e幾日做ge野真係難忘
大家都有失敗過.但大家最後都成功左...
唔會再令老師擔心...
唔會後悔去左e個camp
唔會後悔剷左個頭.我相信大家同我諗法一樣
剷頭係值得.
未去ge人可能唔明白我地感受.
但我地個覺得自己好型
全f.4都覺得大家好型.
願意為過往做錯ge野付出.要轉變!
老師都比支持我地.
真係好感動
B!B!B!B!
章中4B係最勁.讀書運動樣樣精.5班之中我最英!!
4B加油!章中加油!
星期二去camp
汁汁下.汁左成袋野-.-
星期5放左學出去比賽
炒30分.57比27
第一次-.-
唔係我地廢
係根本唔識打全場
下場打好d啦
超碼打返d似樣ge波
打返d我地應有實力
去完camp返黍真係要練波
練過2~3次就走出去比賽
又唔怪得會比人炒ge-.-