`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 22
累積人氣: 4372
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 10 月 1 日  星期日

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

1/10,,

又病左啦"鬼叫..琴日淋雨..

不過"刀冇人理架啦"有咩所謂"

頭痛..咪痛死佢囉...

 

上年既今日*,,

又系1樣,,

鬧交...

鬧交鬧刀關電話,,刀系第1次,,

我刀冇吾知點解..

講返今日先*,,

冇覺好訓...

5:30..醒左,,

鬼叫..1直發惡夢..

醒左2次,,..

算..起身*..玩電腦"

唉..吾系渡日如年..

系渡"秒"如年...

d時間..過得好慢..

8:00"牙媽走啦..

今次,,我冇咩事,,

吾知呀..可能"有野仲更+傷心掛..

媽咪走左*,,

不過"臨走"佢叫我地去食早餐"俾左2百蚊我地"

唉..頂得吾順...

好悶...

出街食早餐"!"

落到街'成身軟哂,,

連打扮自己刀冇咩心機,,

求其..衫,,裙,,拖鞋..算啦"

我同囡囡,,牙哥去左食早餐,,

幾好味"不過"囡囡食得好慢.,,

多謝你呀"囡囡"幫我過左d time..

11:00,,返到屋企"

咁岩"同+姐傾計"

好想佢唱k呀!!>口<"

我要發洩!我要去顛"!!!!!

之後*,,係咁叫牙妹去"

最後""11:45,,叮叮,,我,,婉兒"1齊去唱k,,

yeah*

搭巴士去"

1上車"系咁傾計"

其實,,我今日好吾開心架..

不過"總算開返電話,,

期待電話響..

落車果時"叮叮吾記得拎電話"

好采我提1提佢"xdd"

1:00唱kkkkk啦><""

我系咁點d傷心歌'

仲有可以大叫既歌"

1首開心既歌刀冇'

仲有*,,今日"吾俾大家點"側田"既歌"

因為..我知"我1定會喊..

唱到3點,,

舒服哂>口<""

行屯市'

4:10,,行精品店"

搵kuromi銀包""..

下!"又系冇..

唉*..好失望..估吾到....

我真系好想要...

牙妹仲要提我d傷心事..

佢話:你琴日吾系去左元朗買咩"/

我:..吾好提啦"...琴日"吾想講"總之冇買野"!

唉*...

4:30*去左影貼紙相",,

今次..真系,,笑刀冇笑,,

但系'冇吾開心個樣囉"..

唉*"

我連畫貼紙相,,刀冇心機,,

畫得好ugly..

系咪部機問題呢..

之後*影完*,,

過埋膠"

繼續行街!!!"

老豆俾左6百蚊我地行街呀><,,xdd"

不過"可惜..冇心機買,,

行到入izzue,,(名牌店來的)"

哇!!"佢d冷氣大到呀-3-"

頂吾順..

已經頭痛架啦"

好似感冒又返黎..

唉!!佢d冷氣咁凍..

我即刻胃痛...

唉*"冇陪佢地行,,出左去"

冇計,.冷氣咁大...

胃痛痛左1陣..冇事lu*

繼續行"

6:00,,去左置樂*

買冷麵,,

唉..又諗起...佢...

之後*行街街'

好抵死...叮叮去買介指..

我..又見返..果隻介指..

叮叮仲話想買我果隻款...

我..突然..冇野好講..

之後*..叮叮買左吾同款既"

行左街*行去安定,,

行e條路..我更+吾開心..

去左安定商場..

我諗起..4月14日..o系3樓..跳舞..

好想喊..

搭輕鐵走*,,我同婉兒坐,,

叮叮自己1個坐"

好冇奈//佢同1個女人坐,,

果個女人- -好似痴線咁,,

系咁望叮叮大脾..電話果d..

哇!"我e黎系男人-口-'所以同叮叮講小心..

大家-3-'最後玩message"

我玩到電話冇電-口-"

用婉兒果部囉"

婉兒-3-"鬧左果個女人...

話左1句:望咩撚野呀望!!"(我刀吾想咁打-3-'但系今日好嬲!")

我冇野好講-口-"

落車"原來大家刀系同1個站"

咁岩的"

原來-3-果個女人超恐怖"

叮叮望住佢-3-'

佢仲要大眼咁望住叮-3-"

下死-3-!"!"!

之後*落到車*吾記得lu*,,吾鬧"

=口="估吾到..落車之後*,,

佢o系佢老公面前系咁講粗口""

咩仆街呀,,出哂黎'

之後,,我咪話:扑咩街呀"只系識講e 2個字"收皮啦"!

之後-3-冇左件事lu*

俾佢激1激,,搞到我吾講果d粗口刀講哂"

鬼叫我今日心情差呀"

shit*!!!"

去左百佳..買麵*,,=3="

買左1百蚊呀-3-"勁!"

之後-3-"我話追叮叮果個男仔..

吾記得話佢咩啦"

之後..佢話:關佢咩事呀又..

哇!"超冇禮貌囉'

扑佢個街"吊-口-!!"關你撚事咩"

突然間!!"覺得世界上d男人!!"

冇個好架!!"

溝你果時"就好好"

1齊呢"冇架!!"

超賤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

正pk!!!"果個追叮叮既男仔!!!"

吾好俾我見到佢"咁冇禮貌!!!"

返到屋企*,,叉電部電話"

超嬲囉!!"

好q想鬧人!!"

心情勁差!!"

 

...等左1日既電話..

好傻呀我..

我吾想溫書啦..冇心機..

又喊算啦,,咩事刀吾想理..

PS:,,TO小洳*

thx你安慰我..

我知,,我地次次刀系今日鬧交..聽日好返..

其實,,以前..我地系,,今日鬧交,,今晚就好返..

e次..2日1夜..刀仲未好返..

吾知呢..

我吾想講..琴日既事..

因為..我真系好吾開心..

.我...唉...

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-10-01 10:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]