|

1/10,,
又病左啦"鬼叫..琴日淋雨..
不過"刀冇人理架啦"有咩所謂"
頭痛..咪痛死佢囉...
上年既今日*,,
又系1樣,,
鬧交...
鬧交鬧刀關電話,,刀系第1次,,
我刀冇吾知點解..
講返今日先*,,
冇覺好訓...
5:30..醒左,,
鬼叫..1直發惡夢..
醒左2次,,..
算..起身*..玩電腦"
唉..吾系渡日如年..
系渡"秒"如年...
d時間..過得好慢..
8:00"牙媽走啦..
今次,,我冇咩事,,
吾知呀..可能"有野仲更+傷心掛..
媽咪走左*,,
不過"臨走"佢叫我地去食早餐"俾左2百蚊我地"
唉..頂得吾順...
好悶...
出街食早餐"!"
落到街'成身軟哂,,
連打扮自己刀冇咩心機,,
求其..衫,,裙,,拖鞋..算啦"
我同囡囡,,牙哥去左食早餐,,
幾好味"不過"囡囡食得好慢.,,
多謝你呀"囡囡"幫我過左d time..
11:00,,返到屋企"
咁岩"同+姐傾計"
好想佢唱k呀!!>口<"
我要發洩!我要去顛"!!!!!
之後*,,係咁叫牙妹去"
最後""11:45,,叮叮,,我,,婉兒"1齊去唱k,,
yeah*
搭巴士去"
1上車"系咁傾計"
其實,,我今日好吾開心架..
不過"總算開返電話,,
期待電話響..
落車果時"叮叮吾記得拎電話"
好采我提1提佢"xdd"
1:00唱kkkkk啦><""
我系咁點d傷心歌'
仲有可以大叫既歌"
1首開心既歌刀冇'
仲有*,,今日"吾俾大家點"側田"既歌"
因為..我知"我1定會喊..
唱到3點,,
舒服哂>口<""
行屯市'
4:10,,行精品店"
搵kuromi銀包""..
下!"又系冇..
唉*..好失望..估吾到....
我真系好想要...
牙妹仲要提我d傷心事..
佢話:你琴日吾系去左元朗買咩"/
我:..吾好提啦"...琴日"吾想講"總之冇買野"!
唉*...
4:30*去左影貼紙相",,
今次..真系,,笑刀冇笑,,
但系'冇吾開心個樣囉"..
唉*"
我連畫貼紙相,,刀冇心機,,
畫得好ugly..
系咪部機問題呢..
之後*影完*,,
過埋膠"
繼續行街!!!"
老豆俾左6百蚊我地行街呀><,,xdd"
不過"可惜..冇心機買,,
行到入izzue,,(名牌店來的)"
哇!!"佢d冷氣大到呀-3-"
頂吾順..
已經頭痛架啦"
好似感冒又返黎..
唉!!佢d冷氣咁凍..
我即刻胃痛...
唉*"冇陪佢地行,,出左去"
冇計,.冷氣咁大...
胃痛痛左1陣..冇事lu*
繼續行"
6:00,,去左置樂*
買冷麵,,
唉..又諗起...佢...
之後*行街街'
好抵死...叮叮去買介指..
我..又見返..果隻介指..
叮叮仲話想買我果隻款...
我..突然..冇野好講..
之後*..叮叮買左吾同款既"
行左街*行去安定,,
行e條路..我更+吾開心..
去左安定商場..
我諗起..4月14日..o系3樓..跳舞..
好想喊..
搭輕鐵走*,,我同婉兒坐,,
叮叮自己1個坐"
好冇奈//佢同1個女人坐,,
果個女人- -好似痴線咁,,
系咁望叮叮大脾..電話果d..
哇!"我e黎系男人-口-'所以同叮叮講小心..
大家-3-'最後玩message"
我玩到電話冇電-口-"
用婉兒果部囉"
婉兒-3-"鬧左果個女人...
話左1句:望咩撚野呀望!!"(我刀吾想咁打-3-'但系今日好嬲!")
我冇野好講-口-"
落車"原來大家刀系同1個站"
咁岩的"
原來-3-果個女人超恐怖"
叮叮望住佢-3-'
佢仲要大眼咁望住叮-3-"
下死-3-!"!"!
之後*落到車*吾記得lu*,,吾鬧"
=口="估吾到..落車之後*,,
佢o系佢老公面前系咁講粗口""
咩仆街呀,,出哂黎'
之後,,我咪話:扑咩街呀"只系識講e 2個字"收皮啦"!
之後-3-冇左件事lu*
俾佢激1激,,搞到我吾講果d粗口刀講哂"
鬼叫我今日心情差呀"
shit*!!!"
去左百佳..買麵*,,=3="
買左1百蚊呀-3-"勁!"
之後-3-"我話追叮叮果個男仔..
吾記得話佢咩啦"
之後..佢話:關佢咩事呀又..
哇!"超冇禮貌囉'
扑佢個街"吊-口-!!"關你撚事咩"
突然間!!"覺得世界上d男人!!"
冇個好架!!"
溝你果時"就好好"
1齊呢"冇架!!"
超賤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
正pk!!!"果個追叮叮既男仔!!!"
吾好俾我見到佢"咁冇禮貌!!!"
返到屋企*,,叉電部電話"
超嬲囉!!"
好q想鬧人!!"
心情勁差!!"
...等左1日既電話..
好傻呀我..
我吾想溫書啦..冇心機..
又喊算啦,,咩事刀吾想理..
PS:,,TO小洳*
thx你安慰我..
我知,,我地次次刀系今日鬧交..聽日好返..
其實,,以前..我地系,,今日鬧交,,今晚就好返..
e次..2日1夜..刀仲未好返..
吾知呢..
我吾想講..琴日既事..
因為..我真系好吾開心..
.我...唉...
|