`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 8
累積人氣: 4497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 9 月 20 日  星期三

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

20/9,,

今日*病到又系short左,,*

7:52"仲o系天瑞*等溱的出現-3-

之後*慢慢行返學校"

早間,,勁多車lo*,,-3-"

唉*黑仔!"

返到學校"*點名,,

下-口-"要我7:40前返黎,,-3-'

你傻的!"

平時7:40..先系我出門口既time*,,

諗諗先啦">u<"睇下點,,

返到入學校*,,個個刀排隊呀""

我真系第1次,,d人排隊先入學校"

入左隊*同小洳,,莊+佢地傾左1陣*,,

-3-'今日,,早會果個女仔,,

speak english*好怪-3-"

佢呢"將佢d英文,,高8度黎講,,

超假囉'又姣wo*

頂鬼佢吾順!"連小洳刀覺得佢怪,,

chi*好采miss吾記得琴日有俾功課咋!"吾系咪死!"

我刀未做,.,仲要第1堂"吾得閒呀"

成堂發緊『會考夢』*,,=3="

maths*冇帶書wo*咁重-3-'

咪講笑啦"

仲要我地帶齊-3-"

不過我琴日聽到佢話剩系要帶齊計數機咋wo=3="

可能我冇留意佢講野啦,,

第1個小息:同小洳落左去買3文治,,

得返餐蛋咋-3-"算啦"

運上課室lu*,,

第3~4堂*,,xdd"又吾洗上,,

去3樓"312室*校園電視台坐坐,,

第1件事-3-去廁所,,

"忍左2堂+1個小息!"

入返去*,,

大家又傾計lu*,,

xdd"原來小倩覺得我系1種斯文既人"

冇論出街定返學*,,

其實我好鍾意玩*,,

,不過"只限出街*,,

學習時學習嘛*,,

eng:作文!?..=3=

仲要作我最差既,,,求職信....

=3=my god*,,

好采miss俾返屋企作"

所以吾做lu*,,

lunch*同老公去左天恩食"好好味呀"xdd"

不過"吾食得辣-3-"

本來話吾返屋企架,,

但系我未食藥..

我講左吾返,,

結果-3-"老公就話:你估你可以吾返咩...?

我話:....mm..可以"

老公就話:係既"就吾系你老公啦!!"快d返屋企食藥,,

=3="返返返,,

食完藥*"返學校lu*,,

com:做電腦份sba*,,

ok*進度吾錯"

miss,,牙sir刀冇點理我"

因為-3-"我做左1大部份嘛"

不過"差吾多落堂,,先慢慢sd個file返屋企*,,=3="

差d趕吾到!"

放學*啦啦隊要叫口號呀"

留抵*,,練一練"

第1次囉*,,之前刀冇練過*

聽日就比賽啦"

算吾算,,好急呢"

唱校歌既改編版"刀幾搞笑wo*,,

不過"我知,,1定好,,樣衰囉"

不過"算啦"最後1年"冇所謂啦

miss仲話拍片-3-"

佢話日後睇返"系1種回憶"

所以"我先咁努力咋"

3:45"佢地先出去買啦啦隊d野,,

我,,小洳,,巧宜,,o系課室等佢地"

4:35,,去左睇f.4啦啦隊"

見,到老公"xdd"

咁岩,,又系4a跳wo*

用左大塚愛-smile*,,

我刀想用e首..

講真,,佢地d舞,,好簡單,,但系刀好令lo,,

突然間=3="我覺得,,我地班,,好冇體育精神,,

仲有,,好丟架囉"

twins-丟架,,,=3="

返課室,,想走架啦..

不過"講吾出口,,

佢地諗住排舞"

我e黎好快,,

結果,,,真系排牙!"

sd message俾老公"吾想佢等"

老公"對吾住"今日吾1齊返啦"

我,,小洳,,巧宜,,小嫻,,小倩,,郭c,,歐陽

7個人"努力!"

本來仲有碧姐架-3-,,

佢又吾幫手"冇鬼用!"

1句話,,趕住走"就走左,,

我吾趕咩-3-,,

練舞*,,笑死我地xdd"

俾$,俾$$"我會記得架啦"

1個半粒鐘既舞*完成"

好正"xdd"

不過"代價系,,lunch*又要練,,

對吾住"老公>3<"

你食野啦,,乖啦-3-好冇.,.

我吾想鬧交-3-"

練到6:05,,走lu*

打俾老公"傾左1陣,,

=3="又好似鬧交咁,,,

唉..

返到屋企*超累,,

8:30..訓左lu*,,

12:00..,好似發夢咁,,

牙媽返左黎,,

嘈醒我=3="

叫我起身食藥!"

我e黎我仲發緊夢,,

所以繼續訓,,

之後-3-牙媽又叫我!"

我醒左..朦下朦下咁,,

牙媽問我做咩頸紅..嘴又紅-3-"

好煩=3=1起身,,眼刀未大,,就問e d野,,

起身*add老公,,

xdd"老公好似等到我醒,,佢先去訓*

系咪擔心我呢,,?xdd"

-3-"見到..桌上,,d功課"!shit*

未做-3-"

去食藥lu*

講真,,刀就快食哂d藥..

但系,,

刀未好返-3-"

my god*,,

我吾去睇醫生啦-3-又睇!"咪搞我"

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-09-21 12:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]