|

20/9,,
今日*病到又系short左,,*
7:52"仲o系天瑞*等溱的出現-3-
之後*慢慢行返學校"
早間,,勁多車lo*,,-3-"
唉*黑仔!"
返到學校"*點名,,
下-口-"要我7:40前返黎,,-3-'
你傻的!"
平時7:40..先系我出門口既time*,,
諗諗先啦">u<"睇下點,,
返到入學校*,,個個刀排隊呀""
我真系第1次,,d人排隊先入學校"
入左隊*同小洳,,莊+佢地傾左1陣*,,
-3-'今日,,早會果個女仔,,
speak english*好怪-3-"
佢呢"將佢d英文,,高8度黎講,,
超假囉'又姣wo*
頂鬼佢吾順!"連小洳刀覺得佢怪,,
chi*好采miss吾記得琴日有俾功課咋!"吾系咪死!"
我刀未做,.,仲要第1堂"吾得閒呀"
成堂發緊『會考夢』*,,=3="
maths*冇帶書wo*咁重-3-'
咪講笑啦"
仲要我地帶齊-3-"
不過我琴日聽到佢話剩系要帶齊計數機咋wo=3="
可能我冇留意佢講野啦,,
第1個小息:同小洳落左去買3文治,,
得返餐蛋咋-3-"算啦"
運上課室lu*,,
第3~4堂*,,xdd"又吾洗上,,
去3樓"312室*校園電視台坐坐,,
第1件事-3-去廁所,,
"忍左2堂+1個小息!"
入返去*,,
大家又傾計lu*,,
xdd"原來小倩覺得我系1種斯文既人"
冇論出街定返學*,,
其實我好鍾意玩*,,
,不過"只限出街*,,
學習時學習嘛*,,
eng:作文!?..=3=
仲要作我最差既,,,求職信....
=3=my god*,,
好采miss俾返屋企作"
所以吾做lu*,,
lunch*同老公去左天恩食"好好味呀"xdd"
不過"吾食得辣-3-"
本來話吾返屋企架,,
但系我未食藥..
我講左吾返,,
結果-3-"老公就話:你估你可以吾返咩...?
我話:....mm..可以"
老公就話:係既"就吾系你老公啦!!"快d返屋企食藥,,
=3="返返返,,
食完藥*"返學校lu*,,
com:做電腦份sba*,,
ok*進度吾錯"
miss,,牙sir刀冇點理我"
因為-3-"我做左1大部份嘛"
不過"差吾多落堂,,先慢慢sd個file返屋企*,,=3="
差d趕吾到!"
放學*啦啦隊要叫口號呀"
留抵*,,練一練"
第1次囉*,,之前刀冇練過*
聽日就比賽啦"
算吾算,,好急呢"
唱校歌既改編版"刀幾搞笑wo*,,
不過"我知,,1定好,,樣衰囉"
不過"算啦"最後1年"冇所謂啦
miss仲話拍片-3-"
佢話日後睇返"系1種回憶"
所以"我先咁努力咋"
3:45"佢地先出去買啦啦隊d野,,
我,,小洳,,巧宜,,o系課室等佢地"
4:35,,去左睇f.4啦啦隊"
見,到老公"xdd"
咁岩,,又系4a跳wo*
用左大塚愛-smile*,,
我刀想用e首..
講真,,佢地d舞,,好簡單,,但系刀好令lo,,
突然間=3="我覺得,,我地班,,好冇體育精神,,
仲有,,好丟架囉"
twins-丟架,,,=3="
返課室,,想走架啦..
不過"講吾出口,,
佢地諗住排舞"
我e黎好快,,
結果,,,真系排牙!"
sd message俾老公"吾想佢等"
老公"對吾住"今日吾1齊返啦"
我,,小洳,,巧宜,,小嫻,,小倩,,郭c,,歐陽
7個人"努力!"
本來仲有碧姐架-3-,,
佢又吾幫手"冇鬼用!"
1句話,,趕住走"就走左,,
我吾趕咩-3-,,
練舞*,,笑死我地xdd"
俾$,俾$$"我會記得架啦"
1個半粒鐘既舞*完成"
好正"xdd"
不過"代價系,,lunch*又要練,,
對吾住"老公>3<"
你食野啦,,乖啦-3-好冇.,.
我吾想鬧交-3-"
練到6:05,,走lu*
打俾老公"傾左1陣,,
=3="又好似鬧交咁,,,
唉..
返到屋企*超累,,
8:30..訓左lu*,,
12:00..,好似發夢咁,,
牙媽返左黎,,
嘈醒我=3="
叫我起身食藥!"
我e黎我仲發緊夢,,
所以繼續訓,,
之後-3-牙媽又叫我!"
我醒左..朦下朦下咁,,
牙媽問我做咩頸紅..嘴又紅-3-"
好煩=3=1起身,,眼刀未大,,就問e d野,,
起身*add老公,,
xdd"老公好似等到我醒,,佢先去訓*
系咪擔心我呢,,?xdd"
-3-"見到..桌上,,d功課"!shit*
未做-3-"
去食藥lu*
講真,,刀就快食哂d藥..
但系,,
刀未好返-3-"
my god*,,
我吾去睇醫生啦-3-又睇!"咪搞我"
|