|

13/9,,*
今日*,,又落大雨,,
又cold*,,
wear*冷33,,
好大件牙-口-",,
返到學校*見到小洳"佢問我o系邊到食,,
xdd"大聲叫大家樂(其實= =刀幾想去,,*)
未打鐘*先上去*已經系第2日lu*
又俾老公話-3-"
我次次刀話:咁早上去做咩wo*,,=3="
佢1定會講:你1樓!我5樓= =點同呀!,,
唉*,,嬲你!死學校!"
上課室*,,做maths*
chi*miss 沈= ="中文堂好悶呀!"
哇-口-"勁多功課!!"miss沈- -'想我地死咩..
日 日 刀 有 功 課!"
- -明知會考,,中文吾洗溫-3-"刀要做咁多野,,
傻的*
maths*xdd"超開心*
自己做文字題刀冇問題lu*"
我要會考拎e以上呀!",,
s&t*自修呢,,去左312玩*
我就做econ*
我地5個"又傾計,,
次次諗起牙阮,,
冇計啦,,有佢系到,,真系好笑dd*
|