`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 15
累積人氣: 4504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 8 月 31 日  星期四

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

31/8,,

暑假最後1日""啦啦啦啦啦"!xd"

吾想返學-3-"但系想見老公"XDD"

今日*7點*肚突然好痛,,

吾系M痛,,

又吾系平時既胃痛=3=

刀吾系想去廁所既痛,,

我刀吾知咩痛,,總之..就好痛,,

好似有隻手,,捉住我肚入面= =痛!!"=3="

訓到10點"起身LU*

本來話同牙妹唱KK*

但系佢話吾想去"我又肚痛,,

費事去LU*下次先"XDD"

之後-3-'11:30"

牙媽打返黎"叫我吾好出街住"

等佢返黎,,洗傷口,,

結果,,等到1點"佢刀未返"咪打俾佢L O*

我突然"覺得,,我地,,好陌生..

我問佢系邊,,

佢刀,要講到,,口窒窒,,

唉*到底,,你系吾系我媽咪來的..

完全變哂,,

不過"我冇再想喊啦"XDD:

可能系因為老公"

琴日喊左好耐'"><,,

之後*我同牙妹出左街"

行左屯市*

買左飾物*

我又買左冷麵食/"好味"XDD"

老公打泥"聽左佢電話"

不過"我個肚吾爭氣..

好痛,,痛到我吾想講野,,

所以,,收左線,,

對吾住"老公"

之後*搭車車"去剪頭髮"XDD"

幾令*吾錯"

其實= =冇分別,,

牙妹剪左爆頭WO*卡22,,

吾錯"幾令"有D怪-3-'

之後*去左北江"

當然"最重要既系,,睇醫生啦=3="

超慘慘慘慘慘呀""!!

撞到巧宜*XDD"

佢企我前面"

傾左1陣計*

之後*走左LU*

去行街街,,

行左1陣= ="

就 要 走><"吾捨得""

去睇醫生,,

PK LO*=3="

等左個醫生,,40分鐘,,佢刀勁!!"

本來7點*

等到佢7點半"

入到去*

講左俾佢知肚痛,,

佢就幫我CHEAK下,,

結果系,,『腸胃炎』= ="

我有冇咁好采呀-3-"

好痛-0-"呀!!!"

頂=3="過左輕鐵TIME*

之後*去左文具店買卡卡*

刀幾平WO*

好令令"XDD"

希望佢地會鍾意啦"

返左頌富*

行左1陣"

老豆打泥"話去食野"

去左1粥麵"

好慘,,,,,!!!"

好采"冇我最鍾意食果個飯-3-"

賣哂左"*

之後*牙妹捱義氣*

同我食粥><"

XDD"

下-口-"食,,腸粉,,

竟然,,有豉油,,

食少少囉,,*

 

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-08-31 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]