|

9/9,,
好耐冇打日記啦"
因為,,近排*努力溫書中…'
XDD"
系咪冇聽過呢"
其實=口=刀吾算溫書,,
只系有功課做,,系咁做,,
我要慶幸1樣野*
就系-口-"3小俠壞Q左,,
搞到我吾會掛住打機*XDD"
E+,,我1定要努力!"吾升中6,,
我刀要英文合格!"+OIL"
有諗過日後點算"
不過"其實"開心埋E半年咪得囉"
最多咪重讀"不過"機會好微-口-"
寧願讀IVE*算LU*XDD"
E幾日,,系咁同+姐傾計*
我突然,,想做,,sanrio既PART TIME*
= ="好想日日對住MELODY*
不過,,,要半年工作EXP*,,
唉*將來點,,4 月 就 會 考 啦!"...
第1科*IH*,,4月16號*
唉*"生日=V=冇啦,,,
算啦""普普通通慶祝算LU*,,
但系,,6月6號,,
點算,,,1諗起,,我驚,,會同溱鬧交><,,對吾住*
講返今日先.,*..
今朝*起身之後*溫書,,
但系入吾到腦= ="
最後走左去玩電腦"
後來又覺得悶"
又走去溫書*
唉*,,刀吾知自己想點,,
12:50,,老公打泥"
出面落雨呀><",,
佢問我洗吾洗黎搵佢"
好采我叫佢泥咋><"吾系就慘啦,,
本來話去頌富既"之後*我梗系吾想啦"
返轉頭*換33,,吾通WEAR拖鞋-V-",,
1:30,,去到*
食麵""XDD"我煮架-V-",,
雖然-V-,,系即沖,,,既杯麵,,,
我就食魚旦,,其實刀吾系餓*
之後*去左訓"琴晚訓左5個鐘咋-V-眼訓*
-v-今日,,鍚左-v-,,,,ooh ,,=口="
冇咩feel*,,xdd",,
4:00走lu*,,
去左頌富"買楊枝甘露..
仲有去左商務k書,,xdd"
本來想買架,,
d師奶阻住哂-v-,,激44,,!!"
算,,走*
返到屋企*
待"
|