`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 1
累積人氣: 4375
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 9 月 9 日  星期六

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

9/9,,

好耐冇打日記啦"

因為,,近排*努力溫書中…'

XDD"

系咪冇聽過呢"

其實=口=刀吾算溫書,,

只系有功課做,,系咁做,,

我要慶幸1樣野*

就系-口-"3小俠壞Q左,,

搞到我吾會掛住打機*XDD"

E+,,我1定要努力!"吾升中6,,

我刀要英文合格!"+OIL"

有諗過日後點算"

不過"其實"開心埋E半年咪得囉"

最多咪重讀"不過"機會好微-口-"

寧願讀IVE*算LU*XDD"

E幾日,,系咁同+姐傾計*

我突然,,想做,,sanrio既PART TIME*

= ="好想日日對住MELODY*

不過,,,要半年工作EXP*,,

唉*將來點,,4 月 就 會 考 啦!"...

第1科*IH*,,4月16號*

唉*"生日=V=冇啦,,,

算啦""普普通通慶祝算LU*,,

但系,,6月6號,,

點算,,,1諗起,,我驚,,會同溱鬧交><,,對吾住*

講返今日先.,*..

今朝*起身之後*溫書,,

但系入吾到腦= ="

最後走左去玩電腦"

後來又覺得悶"

又走去溫書*

唉*,,刀吾知自己想點,,

12:50,,老公打泥"

出面落雨呀><",,

佢問我洗吾洗黎搵佢"

好采我叫佢泥咋><"吾系就慘啦,,

本來話去頌富既"之後*我梗系吾想啦"

返轉頭*換33,,吾通WEAR拖鞋-V-",,

1:30,,去到*

食麵""XDD"我煮架-V-",,

雖然-V-,,系即沖,,,既杯麵,,,

我就食魚旦,,其實刀吾系餓*

之後*去左訓"琴晚訓左5個鐘咋-V-眼訓*

-v-今日,,鍚左-v-,,,,ooh ,,=口="

冇咩feel*,,xdd",,

4:00走lu*,,

去左頌富"買楊枝甘露..

仲有去左商務k書,,xdd"

本來想買架,,

d師奶阻住哂-v-,,激44,,!!"

算,,走*

返到屋企*

待"

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-09-10 12:15 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]