今日 .. 6點幾同牙媽出K0wL00n 電髮..
1o 點幾先整完 ,, 好似好怪咁 ..
有點兒吾敢出街=0=""
整完之後 ..
同牙媽去食野 ,,
食左7o 幾蚊>\/\/<
飽飽 .. ""
個頭好棘 .. 好吾慣牙>_______<凹*****