今日 .. 俾小婷嘈q醒左 ,,
訓吾番 ,, 之後 SD左個Msg 俾牙LUI
佢話我嘈醒佢-口- S0 S0RRY*
THEN .. 吾知幾點 ..
同LUI + 小婷出TW ..
死左去新之城間M記坐 ..
之後 .. 豬西 + 水哥 + 牙KIM + 條吾識O既女..
梨左..坐左陣 ,, 閃..
去左間吾知金咩打邊爐 ..
我要水餃>"<pkpkpkpk!!!!!!*
THEN .. 要送小婷番屋企 ..
估吾到牙KIM 同牙LUI 都會去囉-0-
本身牙媽話飛的 ..
BUT .. 原來行到去架囉-口-||
送到樓下 .. 佢地走左""
小婷屋企 ,, 咁q大..
自卑=____=""
上去悶左陣 ,,
牙LUI 話落去食糖水 ,,
之後 .. 等埋牙媽 .. 1齊落去 ..
牙媽走左 .. 同佢地去 [[ 松記 ]]
佢地話好出名 ..
但系我聽都未聽過囉=3=
好飽 .. S0 睇佢地食 ..
好似好正咁@v@!!!
THEN .. 牙媽話等埋佢先1齊走 ..
O係M記坐左陣 ..
牙KIM 走左 ,,
牙LUI 陪我等到牙媽梨 ..
THHHHHHX >________<!!
之後同牙媽飛的番屋企了>333333<******
|