今日 ,, 較左鬧鐘8點 ..
點知 .. 牙媽叫吾醒我
好彩8:16牙LUI 打梨嘈醒我 ..
THHHHHHHHX 牙/3\""
打爛左塊鏡囉陰公 .. T口T
11點 .. 出左KF 同小晴食野 ..
辣到 PK ,, *******
某人又話去搵咩波子囉 ..
波子O係 FUN-NET ,, 搵完 ..
去搭MTR 去金鐘AIA
聰狗仲叫我地等埋佢 ..
佢咁遲 ,, 食蕉吧*V*!!"
同小晴入去玩先 ..
玩第1樣野 ,, 已經整到件衫濕哂 ..
小晴好似 SiR 滑梯咁 ..
SiN 左落去 ,, 好搞笑XDDDDD
之後去玩果個 .. 成隻船咁O既野 ..
初初玩都有d驚 ..
玩完 ,, 聰狗到左 ..
THEN ,, 3條友玩 [[ 老鼠也瘋狂 ]] "
因為上次同家姐佢地玩過 ,, 冇咁驚 ..
玩完 ,, 個頭亂到牙媽都吾認得-____-""
之後玩左好多好多野 ..
吾記得咩名LU ,,
仲有個叫 [[ 破壞者 ]]
超可怕的說 .. 狂轉轉轉轉轉 ..
玩完好暈 + 吾敢再玩- -""
THEN 去玩 [[ 跳樓機 ]]
超正 .. 上到最高果到超驚 ..
落梨果陣 ,, 成個人好似飛起左咁 ..
好正 .. 又有d淆囉=00=""
落左梨之後 ,,
見到 SHINE 同 類似2R 的物體
勁多人圍住影相 ,, xD
SHINE 既其中1條友 ,,
自己1個玩 .. 超大膽-0-""
仲要玩2次囉-____-""
玩到5點 .. THHHHX 聰隻 [[ 色狼 ]]"
搭MTR 番KF .. ""
同小晴去食KFC ,, 之後番屋企/\/\"
36M勁多人-0-迫到爆燈 ..
好眼訓>333333<******
|