MeRRY CHisTMaS =]*
今日 .. "
12點同可怡出TW ..
搵埋古女佢地 ,, "
搭MTR 去MK
o係朗豪坊行左陣 ..
去左味千食野
食完飛的去 NewAY CiTY ..
開左 12個位 ..
點知得 11 個人 ..
要俾多1個人o既錢T^T""
間房 .. 好似大得濟- -||
之後可怡狂唱 .. XDDDD"
d花生 .. 要 45蚊 .. KAi 的= ="
飲左1杯FRUiT PuNcH + 1杯可樂-0-
自慰傻架 .. 俾左1oo 蚊入梨 [[ 坐 ]] !!*
玩到7點走人 ..
勁暈囉- -
同可怡搭巴士番屋企 ..
好眼訓 + 頭痛>VV<
訓到總站 .. 落車凍死左 ..
番到屋企 .. 好辛苦 .. T^T
頭痛 + 頭暈 + 喉嚨痛 >\/<
想訓又訓吾到 ..
S0R 牙成 .. -口-..
之後夜晚牙媽俾左粒藥我食 ..
就訓左 LU -33333-*
|