今日 .. 1點幾小晴打梨 ,,
嘈醒左我xDDD
爭d吾記得今日要出去=0=""
THHHHX .. 卡卡
搞掂哂d野 .. 3點幾""
出葵芳搵嘉熙 + 小進
THEN 搭MTR 去荃灣 ..
o係稻草人食LUNCH ..
THHHHHX 嘉熙 .. =]
之後 .. 牙聰 + 牙成梨左``
又搭MTR 番葵芳 .. ""
同小晴去卓悅買野 ,,
去葵廣行左陣 .. 好悶- -+
同佢地講去廁所 ..
THEN 同小晴上左3樓買野飲XDDD
牙聰又以為我地走囉 .. 超無奈的說=0=
之後去Y0 PARK唱k ,,
仲諗住有得拎證 ..
點知要有學生證/身份證 ..
pkpkpk >口<
好正-口-..
除左首離家出走唱得好dd 之外 ..
全部都好吾掂>"<
小晴 + 嘉熙 + 小進 + 牙聰 + 牙成 ,,
都唱得好好聽^3333333^
8點幾走 .. 好好玩>\/\/<""
44蚊-口-||
牙聰 + 牙成送小晴番屋企 ..
嘉熙 + 小進送我番梨木 ,, THHHHX *
番到屋企開吾到機 ..
吾系咁快壞下化!??..吾制牙!!!!!!.."
|