今日 .. 牙媽較左鬧鐘叫我起身 ..
點知我又訓番 ,,
好彩叫左牙LUI 打梨叫我起身XD..THX*
之後出KF ..
見到F.1 既人囉 .. 無奈- -||
等埋小晴 ,, 搭MTR 去深水 ..
去左西九 .. 上到去 ,, 佢地仲未梨 ..
又要過半數先入得喎 ..
S0 去左惠康睇野 .. 點知冇-0-``我放棄了""
佢地o係西九門口 ..
之後去明將開左位等佢地 ,,
有麥麥 +2ling + 紅寶寶 + Macy"
我食左勁多三文魚壽司-____- 好正>v<
紅寶寶佢地狂玩電話=0=||
食飽飽 .. 佢地吾走住 ,,
S0 同小晴 + 2ling 上左機舖玩太鼓..
2蚊1個金幣 ,, 好 Q 貴 .. -____- 凹
好難玩.__.仲要搞到隻手好痛.."
YOYOYO .. 2ling 姐好勁^333333333333^
玩哂之後 .. 落番去搵佢地 ,,
無啦啦隻碟多左幾舊壽司=___=
佢地幾隻野好奸 .. . . . . 卡卡
冇食舊飯=v=""飽 ..
每人 46蚊 .. 5o 都吾洗-0-
THEN .. Macy 果d話去買衫 ..
我同小晴就出MK ..
好 Q 熱 .. 搭的士=\/\/=
BUT .. 估吾到咁貴 ..
o係旺中行 ..
又熱又逼又攰 .. 好眼訓囉- -"
所以..決定下次先梨 ..
之後 .. 搭MTR 番KF ..
去左 Y0 PARK玩 ..
THEN 嘉熙梨左 ,,
玩完去食野 .. THHHX KAI HEI ..
之後番屋企了 .. 飛的 ,, 吾想行=V=
|