今日 .. 起左身之後悶爆 ,,
琴晚俾牙成d Msg 嘈醒左幾次 ..
唉=_____________=
THEN .. 等LUI 放左工 ..
佢去KF 拎手機 .. -0-
諗住上梨我屋企._.牙媽吾俾 .. 卡卡
1o 點到 .. 落樓下搵豬LUI ..
要你等左咁耐 ,, S0R- -""
估吾到下面咁凍*V*
之後 .. 去火車頭食野 ,,
d雞翼好硬 .. 咬吾到 ,, PKPKPK>"<
食食下小進打梨 ,,
問星期2出吾出去 ..
HAHA .. 到時先算啦A_A"
走之前 ,, 拎左d砂糖梨玩-___-""
12點到 ,, 番屋企了/\v/\******
|