今日 .. 6點落去學琴 ,, 遲左dd ..
Miss 話吾認得我.___.""
學完打俾小晴 .. 佢話 ..
o岩o岩洗完頭 .. 未化妝-___-""
仲諗住吾番屋企 ,, 而家要番了>w<
番屋企練左陣琴 ..
等小晴打梨就出去了=]
去到MTRS .. 先記得8達通負錢=\/\/=""
入左1oo .. 得番2oo .. >___<凹
之後搭MTR 出MK .. "
去旺中行 ,, o係3樓食野 ..
小晴買左1件衫 + 1條裙 ..
MK .. 真系冇乜野行LU ..
THEN .. o係旺中門口等嘉熙 ..
悶得濟 ,, o係某個地方好無聊咁行左個圈= =""
去番旺中門口等到嘉熙梨..
之後去M記食野 ,,
食左3隻雞翼 + 2舊麥樂雞 + 1杯細可樂-0-
食完仲好肚餓囉.__.""
食完 ,, 嘉熙無啦啦拎d薯條掟我地= =""
哈 .. 好好玩-______-+
傻熙又偷拍囉 .. = =凸
食完去旺中影貼紙相-0-'"
嘉熙換制服- -""型爆..
影完 .. 11 點幾喇 ..
番屋企了 .. =]
|