今日 .. 起身搞掂哂d野 ..
又要同呀媽買煙-\/-"
買完2:30 .. 半粒鐘點去到MK ..
飛的落葵芳 ,, 之後轉MTR ..
去到MK .. 搵埋恩恩
THEN 行去許留山搵雨雨佢地-0-
2女 1 男 .. ALL MACAU@V@`
同佢地根本冇野講 .. 陪坐 ..
恩恩就狂傾電話 XD ..
好彩有豬兜陪我 SMS .. 唔係實悶死<3'
同果3條友 .. 完全唔o岩 CHANNEL =___='
覺得雨雨個FD 好抄野 .. 好似好唔鋸雨咁
同佢地去信和行 ,, 又悶又攰 ..
之後恩恩問 .. 澳門算唔算大陸 ..
HAHA .. 自由行 XD??
佢地入左六福睇 ..
睇完又唔買 .. 入去嘆冷氣!?
另外條女同埋條仔 .. o係條街到 ,,
打交 .. 玩果隻 .. 勁多人望住 ..
超低能 .. 但唔搞笑 -_____- 凸
佢地諗住用真錢收希望錢 ..
行左n咁耐 .. 但係搵唔到
THEN .. 佢地番澳門 ..
我同恩恩去左元綠食野 ..
食左2oo 幾 .. 恩恩請 ,, THHHX
食完5點 .. 係時候番梨木 ..
番去學琴 .. 早左2個字到 xD
今次學哂天空之城全首了=]
電子琴爭 1 個高音 D /___\'
學完琴落大窩口 .. 7仔等兜兜 ..
之後上佢屋企 ,, 1 點半走 .. 又肚痛 .. 哭
豬豬買左壽司俾我食 .. 多謝>3<`
|