很想要求{你}會三更半夜陪住我..
然而我怕..我的聲音你已聽得太{多}`
真係好想o係你面前喊 1 次 ..
睇下你有咩反應 ,,
可惜 .. 對住你我真係喊唔出 ..
同小傑傾傾下 ..
我睇到..同埋我打出梨o既每 1 個字 ..
都令我o既眼淚滲出梨 ..
而家呢 1 刻 .. 好辛苦 ..
可能..你地覺得我同你地出去果陣..
次次都好開心....
同朋友 1 齊 ,, 真係可以忘記所有o既唔開心..
朋友 .. 唔可以成日同你 1 齊..
人寂寞就會記起..
以前種種o既唔開心..係真的
好掛住..以前..做d乜..你都唔會嬲我o既日子..
同可怡傾電話..根本冇聽佢講野..
佢講咩我都聽唔入耳..
都話左 .. 次次嬲你..都係俾你嬲番轉頭..
以前 .. 你都會氹下我o既..
我已經忘記左呢種感覺好耐..
以後唔開心 .. 我會選擇默默承受..
講俾你聽..只會更加唔開心..
MAYBE..我打o既野..
你地可能覺得我係扮野..
已經習慣了冇人信我o既日子..^^
你看得見我打在屏幕上的{字}..
卻看不見我掉在鍵盤上的{淚}..
|