| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 8 日 星期日  |
| 2007-04-08 |
好多日都冇打日記la~大家係咪以為我失左蹤le??
其實我依幾日都唔係屋企~去左我fd屋企玩~then夜晚又要番工~冇咩點停過~
琴日爸媽係大陸番黎之後就急call我番屋企~問我幾日唔番去左邊~?
琴晚去左另一間酒店番~加福酒店~好正~比起喜萊登~d人又nice wo~個場又細唔使走得咁辛苦ar ma~
加福ge女仔係著褲ga~條褲對於我黎講都幾長~so著完都唔係好想識自己~好似小朋友扮大人~哈哈!!
以後番依度都好~哈哈
死la~marketing project未做ar~由依家開始要搵資料先得~
放左幾日假都未去行過街同唱k~唔得~下星期一定要去~
|
| 刊登時間︰2007-04-08 12:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
| 2007-03-31 |
琴晚係第二日番工~
阿爸叫我搭13x ~佢話有直接車到尖咀wo~
真係食屎~架車由土瓜灣一直開始塞到尖咀~勁黑仔!!~可能係放工時間la~搭成個幾鐘~
我發誓以後都唔搭依架車~
我係酒店前2個站落車跑番去~仲要勁急尿wo~
番到去見到名康ge兩個fd~一個幾好人~一個就...............
換衫又冇晒細碼wo~要著一件勁大ge中碼~好樣衰ar~
急急腳換完衫同食完飯上去集合~今次比上次多左好多員工~
又係結婚~場面佈置一般~新娘就幾靚~新郎好矮小~
成日都睇人結婚~睇得多都悶~
今日冇上次咁累~d手腳都冇痛~可能慣左掛~我ge適應力都幾強~哈哈~
放工同左佢地去飲野~then by通宵小巴~!!冇晒車~ |
| 刊登時間︰2007-03-31 01:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
| 2007-03-27 |
直到今日我d手腳先好似岩岩恢復番黎咁~不過隻右手仲有d疼~
咁快又過左星期2 la~星期五要番工ar~又疼過~可能遲d會習慣ga la!~
依兩日個地好濕~潮濕ge關係吧!! 好唔中e咁ge天氣~好miss太陽伯伯~
依幾日要趕工做human project~父子~幾好睇ge一套戲~
經過開心樂園ge舊址~改變成一間名為快樂城ge物體~入面裝修得好靚~多左好多遊戲機~比起以前差好遠~相信生意會好好多~
不過都唔關我事la~哈哈
|
| 刊登時間︰2007-03-27 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 60 | »
|